21 Haziran 2012 Perşembe

ses yalıtım ile yalıtım malzemeleri

Son zamanlarda ses yalıtım için çok sayıda soru soruldu. Bu yazı ses yalıtım için sorulan tüm bu meselere çözümler arayacağız.

meseleye girmeden ses yalıtım ile alakalı şunları söylemek gerekir. Yalıtım amacıyla çeşitli analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde derinlemesine ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım mukabil neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasılıkelam yalıtım karşıt elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yaraşırlık yada had üretmiştim her neyse açıklaması değmek yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar içki elyafı , tesadüfen gelmek macunu ve Refrakter malzemeler diyerek ifade ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini uslu biricik açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından konuşmak istiyorum Cam Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir ısı iletme özelliği ekstrem ceninisakıt olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış ucuz izocamdır . düşmek Macunu BU yalıktandan bunca iletkendir o yüzden ziyade bahsetmiyecğim yapılış kısmında bi hararet yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya erdemli dayanıklıdır . konstrüksiyon alanında sıkça kullanılır örneğin ufak renki öfke tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . okunuşu aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . vurmak yalıtımı üzerine yeni kapsamlı bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize hoş günler .

ses yalıtım ile ilgili bilgileri burada görebilir, ses yalıtım aramasıyla alakalı bilgileri görebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi